неділю, 6 липня 2014 р.

Я і закон моєї держави

Кожному з нас відомо, що Конституція України - це закон держави, який має найвищу юридичну силу і безпосередню дію великого суспільного значення. День Конституції України відзначається щорічно - 28 червня і є офіційним державним святом. Можливо, для когось це свято не більше ніж черговий вихідний, проте для кожного свідомого громадянина день Конституції України — це більше ніж просто червоний день календаря, це подія з якої, власне, починається існування держави як такої. 27 червня 2014 року в бібліотеці – філії селища Рокині відбувся круглий стіл на тему «Я і закон моєї держави» - присвячений 18 річниці з Дня прийняття Конституції України. Учасниками якого були депутати селищної ради,селищний голова, наукові працівники,керівники організацій. Про всі етапи конституційного процесу проінформувала присутніх завідувач бібліотекою Ніна Самець.

Селищний голова Марія Піскар ознайомила з проектом Закону України «Про внесення змін до Конституції України» (щодо децентралізації влади). Кожен із присутніх висловив свою думку і своє бачення, щодо ситуації в країні, і звичайно всіх хвилює дотримання законів і порядку у своєму селищі. На закінчення побажали всім міцного здоров’я, добра і миру та впевненості у своє і конституційне майбутнє нашої країни.

Немає коментарів:

Дописати коментар